Start
25. фебруар 2019. - 00:00
End
У Београду је и ове године традиционално одржан 41. Сајам туризма, успешна и атрактивна, локална и глобална, мултинационална и мултикултурална манифестација. По свим критеријумима – Сајам туризма је једна од најуспешнијих светковина у земљи и региону. Само “туризам” са толико шарма спаја бизнис и задовољство, а само путовања имају неодољиву привлачност за све људе на планети.
Туристичка организација Аранђеловац, на свом штанду у хали број IV, представила је обједињену понуду нашег града и Буковичке бање. Том приликом, од 21. до 24. фебруара 2019. године, представљени су редизајнирани сајт Туристичке организације и понуда СРЦ “Шумадија” а приказана је и понуда Народног музеја као и Смотре уметности ,,Мермер и звуци“. Као и сваке године, на Сајму туризма представили су се и студенти Високе технолошке школе струковних студија у Аранђеловцу, студијског програма Менаџмент у туризму и угоститељству.
Београдски сајам крајем фебруара сваке године на неколико дана постаје „свет у малом“, али и привредна манифестација која, уз пословне, окупља и на десетине хиљада „обичних“ посетилаца. Неко тражи пословне партнере, неко туристичке аранжмане, но, на једном месту представљају се туристичке агенције, савези и организације, хотели, туристички центри, ваздухопловне компаније, међународни тур оператори…